Hakka skjørt!!

Hakka skjørt!!
Hakket til ei jente på Helgeland sommeren 2011.

torsdag 15. april 2010

Mere hakking

Jeg er ikke særlig glad i småpirk. Men og hakk småpynt til barnebarna sekker er artig. Disse mini hakkede prosjektene jeg viser der er til en helt spesiell veske. Jeg kaller humorveske. Skal finne et bilde og vise dere vesken. I de neste dagene blir det også litt hektisk. For Bygdekvinnelaget i bygda har åpen dag på Lørdag, og der skal jeg vise hakking. Hovedsakelig skal jeg sitte og hakke, men noen eksemplarer av hva man kan hakke skal jeg ha med meg. Så jeg forsøker og få ferdig noen av slle mine produkter. Jeg er en av de som alltid har minst 4 prosjekt på gang. Med andre ord et prsojekt for enhver annledning.








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei! Hyggelig du titterinnom!!