Hakka skjørt!!

Hakka skjørt!!
Hakket til ei jente på Helgeland sommeren 2011.

lørdag 20. oktober 2012

Kjerringlue!

Ja så var ennå ei Kjerringlue ferdig. Denne er i Apakka garn,kjøpt på Bogerud  i Oslo da jeg var på snelletreff tidligere i høst.
Denne har jeg strikka med enkel brem. Den har ikke fått noe dill på seg, men er ok lell.
Har hatt snarvisitt av ei Nederlansk Dame og hu tok den med seg videre i Norge. Spennende og høre om hu har fått noen reaksjoner , for hu kommer innom før hu reiser til Nederland igjen.

Detnederst bildet ble litt mere riktig farge trur jeg.
Ellers har jeg strikket ei Kjerrinlue og tova som Coboy hatt til Nederlenderens sønn, og ei Kjerringlue som jeg muligens tar sjøl håper jeg.

2 kommentarer:

  1. Tror du at du kunne dele oppskrift. kjempeflott lue

    SvarSlett
  2. Beklager det er en oppskrift som ei dame på en fjes gruppe har laget. Men er du medlem av strikkekafeens venner på face book, finnes den der . Hyggelig at du likte kjerring lua.
    Maja/Hakkeentusiast

    SvarSlett

Hei! Hyggelig du titterinnom!!