Hakka skjørt!!

Hakka skjørt!!
Hakket til ei jente på Helgeland sommeren 2011.

onsdag 10. april 2013

Hakka pose, hals med mer.

Ja hakkenåla ligger ikke i ro, bare hatt lite tid til hakking de siste måneder. Har som alltid 5-6 prosjekter på gang. Hakkateppet til gubben vokser litt om litt. Det hakkes i Opal og Step , så sokkegarn kan brukes til mangt. Akkurat som man kan hakke det meste.
Hakker også på et sjal i egedefinert teknikk og hode.Også dette i Opal garn.
På strikkekafeen online hadde vi strikk i nasjonalfarger. Selvsagt måtte det bli en hakkepose, det er en pose jeg fester i beltestroppen med karabinkrok. Oppi posen har jeg et ganske enkelt hakketøy, da slipper jeg og kjede meg i bil, butikk kø og når jeg går. Denne posen er hakka i Østlandsgarn og tova i maskinen.
har hakka en vid hals med vri(Moebius) i ullgarn kjøpt i Nederland. Denne er laga i flere teknikker.Fått en liten pelsgarn kant  oppe og nede.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei! Hyggelig du titterinnom!!