Hakka skjørt!!

Hakka skjørt!!
Hakket til ei jente på Helgeland sommeren 2011.

onsdag 8. mai 2013

Hallo!

Hei alle som titter innom min beskjedne blogg. Jeg er ikke like flink til og oppdatere støtt og stadig. Som de fleste har jeg mange jern i ilden. En annen ting er at det tar tid og lage prosjektene og få ideene til og passe. 
Jeg har planer om og få til og legge ut noen av oppskriftene mine, men veit jo ikke om det er noen interesse for det. Ser med glede at flere og flere er innom bloggen.Det som er ekstra artig med det er at dere kommer fra mange forskjellige land.
Om dere liker det dere leser og ser bilder av vites ei, for tilbakemeldinger er det lite av.
Veit ikke når jeg begynner og legge ut mine oppskrifter og om , de fleste er foreløpig bare i en skrivebok, og må omgjøres i håp om at de skal være lettere og forstå.
Ønsker alle som titter innom en herlig dag og en fortreffelig sommer!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei! Hyggelig du titterinnom!!