Hakka skjørt!!

Hakka skjørt!!
Hakket til ei jente på Helgeland sommeren 2011.

fredag 16. august 2013

Hakka sitteunderlag og liten brikke

Sitteunderlaget som ble laget i Lilla Ara garn og tovet flyttet til eier av Campingplass i Øyer. Hun likte det tydeligvis veldig godt og som alltid er gubben veldig generøs og tilbyr folk mine arbeider. 
Det ble et nytt sitteunderlag, litt lite garn så ble litt med svart.
Dette ble også hakket i domino hakking med Aragarn og tova i maskinen. Var godt og ha tykt sitteunderlag på trappa og sitte på i regnet i dag. 
Har blitt en liten brikke i bomullsgarn kjøpt fra Mauds garn,Jaipur fra Katia tynt brukte pinne 3mm til og hakke forkortede rader. Ble en liten rund brikke. Den havner vel hos et familemedlem eller en bekjent regner jeg med. Hi hi ikke bare gubben som villig gir bort mine arbeider, jeg selger jo ikke derfor blir venner og famile plaget med mine arbeider. Trur de fleste er glad for det jeg lager , hi hi godt er det!

2 kommentarer:

  1. Så spennende! Endelig noen som driver med noe anna enn Marius! :-)

    SvarSlett
  2. Tusen takk håper du likte det jeg lager. Strikker sjelden og mønster strikking er ikke min sterke side. Maris er for meg den gode gamle genseren og ikke mer.
    Mvh. Hakkemaja

    SvarSlett

Hei! Hyggelig du titterinnom!!